Subject: Sekveneerimistulemused
From: "Eva Luide - PERH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 15:45:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile seoses MDR-mikroorganismide sekveneerimistulemustega.

Mul on tekkinud paar korralduslikku küsimust – kui me saadame
Terviseametisse PERH-ist tüved sekveneerimiseks, siis mis võiks olla
hinnanguline aeg andmete saabumiseni?

Mujal maailmas kasutatakse sekveneerimistulemusi käigusolevate puhangute
lahendamiseks ja ka prospektiivselt uute puhangute ennetamiseks – kas ka
meil on lootust lähiajal selles suunas liikuda?

Ja üks küsimus veel – tutvusin saabunud andmetega 2023.a CRE- ja
MDR-mikroorganismide kohta vahemikus 01/23 -03/23. Kas varasemalt saadetud
kultuurid on plaanis tulevikus samuti töösse panna või jätkame hetkel vaid
2023.a ja 2024.a tüvede sekveneerimisega?

Väga vabandan, kui olete kõike juba varasemalt minu kolleegidele
täpsustanud. Olen ise uus töötaja ja proovin enda jaoks olemasolevaid
võimalusi lahti mõtestada.

Ette tänades,

Eva Luide

Infektsioonikontrolli arst

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 53 845 283